Velkommen til 112 bloggen

Velkommen til jeres blog - Brug den!

På denne blog kan både elever og undervisere lægge artikler, podcasts, links og meget andet som har faglig interesse. Vi kan også her chatte og stille spørgsmål - og alle har derved mulighed for at se både spørgsmål og svar.

Kast et blik på bloggen hver dag og se, om der skulle være noget nyt. Læs og kommentér - og vær med til at gøre bloggen levende og relevant.

Alle "Dagens" skal lægges på bloggen.

God fornøjelse

Hans og Nina

lørdag den 31. marts 2012

Niels Brocks systemer er nede i weekenden

- så I kan ikke komme på Fronter og Brock-mailen. Jeg har i øvrigt oprettet mig en underviser-profil på Facebook under navnet Nina Kjær. Hvis én af jer vil invitere mig, så kan jeg blive medlem af jeres facebookgruppe.
Tak iøvrigt for en fin Bruxelles-tur til udeholdet og tak for hilsenen til hjemmeholdet. Og rigtig god påske og ferie til jer allesammen :-)
Mange hilsner
Nina

1 kommentar:

  1. Hej Nina

    jeg har prøvet at tilføje dig under navnet Nina Kjær. Hilsen Monica

    SvarSlet