Velkommen til 112 bloggen

Velkommen til jeres blog - Brug den!

På denne blog kan både elever og undervisere lægge artikler, podcasts, links og meget andet som har faglig interesse. Vi kan også her chatte og stille spørgsmål - og alle har derved mulighed for at se både spørgsmål og svar.

Kast et blik på bloggen hver dag og se, om der skulle være noget nyt. Læs og kommentér - og vær med til at gøre bloggen levende og relevant.

Alle "Dagens" skal lægges på bloggen.

God fornøjelse

Hans og Nina

onsdag den 29. februar 2012

Effektivisering af arbejdsgangen i Eksamensadministration - med udgangspunkt i kommunikation

Effektivisering af arbejdsgangen i Eksamensadministration
- med udgangspunkt i kommunikation

Jeg har valgt at skrive om Eksamensadministration, da jeg har oplevet nogle uhensigtsmæssige problemer, som jeg mener, kan afhjælpes ved hjælp af nogle kommunikative redskaber.

I dag kan vi ikke foretage os ret mange ting uden det involvere informationsteknologi (IT). Der er dog få steder i Danmark hvor man ikke er nået helt så langt med IT – og det er blandt andet på Institut for Geografi og Geologi. I Eksamensadministrationen har man omsider sat en proces i gang for at effektivisere arbejdsgangen.

Jeg har oplevet min tid i Eksamensadministrationen som rigtig spændende, da afdelingen indeholde de ting, jeg rigtig godt kan lide: Jeg har kontakt med mange mennesker, og samtidig er der selvstændige opgaver, som der skal bruges tid og fordybelse på.




1 kommentar: